Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Ми використовуємо у своїй роботі Закон про захист прав споживачів та приймаємо повернення дефектного товару протягом 14 днів з моменту отримання покупцем, за умови дотримання наступних умов: Ми лояльно ставимося до наших клієнтів! Звичайно, кожен конкретний випадок повернення може розглядатися нами індивідуально, і ми намагатимемося допомогти покупцеві. Поверненню підлягає дефектний товар без слідів використання із повністю збереженим товарним видом. (Збережена і ціла упаковка, всі захисні плівки на своїх місцях, на товарі відсутні пошкодження та косметичні дефекти) У разі повернення товару без дефектів (помилка покупця - товар без слідів використання з повністю збереженим товарним виглядом. (Збережена й ціла упаковка, всі захисні плівки на своїх місцях, на товарі відсутні пошкодження та косметичні дефекти) - повернення товару оплачує покупець. Якщо замовлення запчастин робилося в індивідуальному порядку на запит покупця, ми не приймемо повернення, якщо запчастина не має дефектів і замовлена відповідно до номенклатури виробника, але з якоїсь причини покупцю: "не підійшла", "більше не потрібна", "знайшов у іншому магазині", "замовляв просто приміряти" та інші подібні випадки. Ми залишаємо за собою право відмовляти таким покупцям у подальшому обслуговуванні. У випадку, якщо покупець не може повідомити модель пристрою, або інші дані необхідні для підбору, але наполягає на замовленні запчастини - ми не відправимо замовлення післяплатою, але відправимо по повній передоплаті на рахунок. Відмова від товару, у разі пошкодження деталі в посилці - необхідно робити безпосередньо на поштовому відділенні з фото-фіксацією стану посилки працівниками пошти. Якщо Ви не оглянули посилку при отриманні - ми не приймемо повернення.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.